lørdag 10. februar 2018

Raymond nr.3

Raymond genser nr. 3 er av pinnene, det er egentlig en stund siden da dette var en julepresang :)
Denne er til barnebarnet og er str. 10 år.
Nr.1 og nr.2 kan du se HER og HER, alle i forskjellige farger og det spørs om det ikke kommer flere!

Denne er som de forrige strikket i Superfine Merino Wool fra Knit at home.
Og mønsteret er fa Klompelompe bok nr.1.

Og så var jeg så heldig her rundt jul og vinne en give away.
Det var Bodil med den fine bloggen Håndarbeidsglede som loddet ut.
Og her en den flotte gevinsten, en nydelig sydd mappe og to herlige heklede hjerter. Det var også med noen twist biter, men de var spist opp når jeg skulle ta bilde :)



4 kommentarer:

  1. Du strikker bare så fint og jævnt. Lækker trøje, som kun kan skabe glæde hos modtager og tillykke med den fine gevinst.
    Godnat hilsen herfra med ønsket om en skøn Søndag

    SvarSlett
  2. Ahhh... så deilig gevinst fra Bodil. Gratulere.
    Jeg har hatt vinne også, men jeg må lege i blogg enda. Så fint som vi kjenner hverandre :-))
    Genseren er super og jeg liker blå.
    God søndag. Her er solen... GLEDE.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Så flott gensar i nydeleg farge. Heldige barnebarn. Kjekt at gevinsten fall i smak.

    SvarSlett
  4. Skikkelig fin genser! Kanskje jeg skulle strikke en slik med masse glattstrikk i disse OL-tider? Det egner seg dårlig med mønsterstrikk ser jeg. Gratulerer med fin gevinst! Alltid kjekt å vinne. Jeg vant et sokkemønster denne uka og måtte selvfølgelig strikke dem med en gang. Kommer på bloggen snart. Måtte innom for å se de andre genserne også. Fine til voksne også! Må nok studere denne modellen nærmere.

    Snart Farmen kjendis.Må få med meg finalen.....

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...