onsdag 4. januar 2017

Theodor - body

 Theodor-body fra Klompelompe var en av
 julegavene til Noah.
En god varm body som sikkert blir god utover vinteren.
Den er strikket i tynn merinoull fra Sandnes på pinner nr. 3
Jeg fant den i et hefte fra Klomelompe - Babystrikk. 

Knappene er fra lageret og har nok sittet
 på en skjorte før dette :)

Så vil jeg ønske alle mine lesere et riktig godt nytt år!
Og det er nok mange med meg som begynner det nye året med nye strikkeprosjekter som vi gleder oss til.





6 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig hilsen hos meg! Søt, liten body du har strikka! Koselig å strikke småklær!
    Jeg begynte på votter til meg selv i dag, men ser de blir altfor store, og jeg rekker sannsynligvis opp i morgen.
    Ergerlig da garnpakken med mønster er en gave. Får sove på det og finne en løsning.

    Riktig godt, nytt strikkeår! Kjekt at du fortsetter å blogge. Synes det er så mange som faller fra.

    Klem

    SvarSlett
  2. For en deilig liten body!

    Nytt år - nytt forsett: Comeback i blogglandia igjen

    Godt nyttår til deg og dine

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  3. Veldig søt body.
    Ønsker deg riktig god nytt år kjære Berit.
    Takk for mange vakre kommentarer i min blogg.
    Gleder meg å se dine strikkearbeider. Jeg har
    på pinner sokker - hyggelig varme. Vi har akurat
    - 12 grader, solen og deilig snø. Så jeg tar
    turer med ski. Klem fra Viola

    SvarSlett
  4. Såå fin. Jeg tar av meg hatten.
    Riktig godt nytt år. Det er en glede å følge deg på bloggen.
    Klem fra Birte

    SvarSlett
  5. Så deilig med body i merinoull!

    SvarSlett
  6. For ein fin og stripete body :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...