mandag 10. oktober 2016

Til dukken

 Når lillebror fikk kjørepose, måtte jeg strikke en til dukken til storesøster også.
Det er gøy å strikke litt dukketøy innimellom og nå var det en stund siden sist.

 Denne er strikket i Smart fra Sandnes på pinner nr. 3,5. Mønsteret er fra et gammelt Sandneshefte - 
0005 Dukkehefte.

Jeg er godt i gang med julegave strikk og har en 
ganske lang liste som vanlig :)
Jeg blir jo så lett fristet til å strikke litt annet også, 
lyder kanskje kjent?
Men har troen på at når julen kommer har jeg fullført listen!

Ønsker alle en god strikke uke!





6 kommentarer:

  1. Såååå koselig! Gode minner fra en svunnen tid.

    Leke med dukker som vi kledde opp i fine klær.

    SvarSlett
  2. Den var skikkelig fin. Moren min strikket så mye fine dukkeklær til min dukke, men det er ikke mye igjen av det nå.. Har planer om å kjøpe ny dukke her i huset, og strikke litt klær, sånn at små gjester kan leke litt.. Når det gjelder fristelser på nye prosjekt..ja, det virker kjent..og jul snart..huttetu, hadde jo så mange planer - i fjor..

    SvarSlett
  3. Så nydeleg, og så fint isett glidelås :)

    SvarSlett
  4. Koselig med dokkeklær! Artig at noen leker med dokker. Synes de fleste ungene nå til dags er mest opptatt av I-pad og mobiltelefon. Riktig fin kjørepose!

    Jeg gjør meg klar til Helsetreff i Nasjonalforeningen for folkehelsen, Uvdal helselag.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Så søt :-)) og deilig flettemønsteret.
    Jeg har begynnt med julgave strikke også :-))
    GLEDE :-))) God strikkehelg ønskers. Vi har fortsatt grå og kald... jeg letter etter solen...
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  6. Så koselig med dukketøy strikk😊. Det er noen år siden sist jeg gjorde. Lista til jul er lang her og, men jeg ser at jeg blir ferdig i år og😉

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...