søndag 19. juni 2016

En liten forklekjole

 Her kommer litt mer søm fra meg, har virkelig kost meg ved symaskinen i det siste :)
Denne gangen er det en forklekjole til barn. Str. 4 år.

 Stoffet er fra Stoff og stil og som pynt har jeg sydd på div. bånd og en av mine heklede sommerfugler.

 Knappene er fra Tessa Ann.

 Kjolen var bursdagspresang til vårt herlige barnebarn Thea og passet perfekt.

Gøy med fargestifter og modell leire :)

Tusen takk for alle de herlige kommentarene dere legger igjen her hos meg. De blir virkelig satt pris på :)




7 kommentarer:

  1. Modellen, detaljene, stoffet og det ferdige resultatet var veldig flott! Tenk å ha en bestemor som bare tryller frem de vakreste plagg! Ønsker deg en fin søndag med en klem

    SvarSlett
  2. Å denne var kjempesøt! Den som hadde i lita pie :) Jeg har dessverre slettet din kommentar på CHARLOTTE på bloggen min, dette er en FEIL fra min side. Får ikke rettet det opp. Beklager. Sier tusen takk for fine ord fra deg :)

    SvarSlett
  3. Å så søt den ble og passet jo så flott til denne fine frøkna.
    Artige knapper og pynt, ha en fin ny kreativ uke.

    SvarSlett
  4. Den var kjempesøt med mange og fine detaljer.. Jeg sydde mye da mine var små, men det begynner jo å bli en stund siden nå.. Fin kveld til deg.

    SvarSlett
  5. Så fin kjole, fint med knapp i samme mønster som kjolen :)

    SvarSlett
  6. Det var ein flott kjole på ei nydeleg jente :)

    SvarSlett
  7. Supersøt forklekjole :-) Hvor har du funnet mønsteret? Har to små bestemorsnupper som jeg har lyst til å sy til.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...