torsdag 30. juli 2015

En gammel traver



 Skulle gjerne ha likt og vist hvor mange slike sett med duklodd jeg har heklet opp gjennom årene.
Det er nok flere hundre og nesten alle jeg kjenner har slike til å holde sommer duken på plass i vinden. Dette er også en bestilling som jeg fikk i sommer.
 
Jeg har prøvd forskjellig garn på disse, denne gangen har jeg satset på noe tynt vevgarn i lin jeg hadde liggende.
Det er rett og slett gråstein som det er heklet et "nett" rundt med en gardinklype i toppen.
Har blogget om disse før det kan du bl.a. se HER.
 
Vi reiser til Spania om en ukes tid, men for alle som skal være her hjemme håper jeg at sommeren endelig snart kommer :)
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Gamle travere er jeg godt kjent med, eller er det kanskje gamle favoritter? Det er morsomt å lage det folk vil ha selv om det bærer preg av masseproduksjon. Duklodd er praktiske saker. Duken må da ikke fly avgårde....

    God tur til Spania!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så artig, dette har jeg ikke tenkt på ! Fortsatt god uke/helg fra beth

    SvarSlett
  3. Dette har eg ikkje prøvd. Det var verkeleg smart :)

    SvarSlett
  4. Så enkle og geniale😀. Jeg begynner ferie igjen nå, blir hytta på meg-og nå er det endelig meldt fint vær😀. Kos deg i Spania😃

    SvarSlett
  5. kjempesmart. Det må jeg prøve. God ferie til deg.
    klem

    SvarSlett
  6. Kjempeflott... ja, vinden blåser ofte i år... lunefull sommeren.
    Men denne uke vi har tilbake med 32 grader... kos deg i ferie
    Spaniasol og blå himmel. God tur.
    Klem fra Viola

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...