tirsdag 30. desember 2014

Vimpelgenser nr.2

 Dette var min siste innspurt før jul :) Og den ble ferdig på lillejulaften. Vimpelgenser nr. 2 i desember. En grei genser å strikke og garnet er så mykt å deilig å strikke med.
 
 Dette er str. 10 år , garnet og mønsteret er det samme som den første. den kan du lese om HER.
Jeg har bare forandret litt på rekkefølgen på fargene på vimplene. Greit å ikke ha helt like gensere!
 
En fornøy David i ny genser, den passet perfekt :)
 
Så med dette vil jeg ønske alle et
GODT NYTT ÅR!
 
 
 


7 kommentarer:

  1. Så flott genser! Og den passet da helt perfekt:)

    SvarSlett
  2. Så kjekk modell i ny, fin genser!
    Her har det vært forkjølelse i romjula, lenge siden sist, men nå har jeg vært såpass dårlig at jeg nesten ikke har orka å strikke, og det sier ganske mye.
    Godt nytt år! Det har vært koselig å bli "kjent" med deg. Gleder meg til å følge deg videre.

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefin vimpelgenser! Flotte farger og passform. Godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Så fine farger på vimplene :) Så ut til å være fin passform også. Ønsker deg et riktig godt nytt år - blir spennende å følge deg i 2015!

    SvarSlett
  5. Kjempeflott genser. Ja den passer perfekt :-)) hyggelige farger.
    Ønsker et riktig godt nytt år med spennende håndarbeider, moro og glede. Klem fra Viola

    SvarSlett
  6. Nydelige gensere du har strikket! Kommer nok på pinnene mine også med tid og stunder, ha en fortsatt herlig strikkehelg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...