mandag 11. august 2014

Fire par grytekluter

 Den siste uken har jeg fått brukt opp litt garn fra lageret. Gikk løs på nøstene med Paris fra Drops og heklet opp (nesten) alle hele nøster som var der. Måtte kjøpe litt hvitt, men det var lov synes jeg.
Nå er det bare noen rosa igjen og de får jeg bruke til noe annet :)
 
 Oppskriften til disse fant jeg HER. Jeg har gjort noen små endringer, som å hekle dem litt større.
Liker når det er litt størrelse på grytekluten. Og jeg har brukt heklekrok nr. 4,5 hele veien.
 
Her er alle fire parene, disse havner i gavekassen og jeg er klar for et nytt prosjekt. Det gikk litt trått på slutten :)
 
Tusen takk for alle flotte kommentarer jeg får av dere herlige folk!
 
 
 


9 kommentarer:

  1. Disse var litt artige da!
    Takk for link :)
    Skjønner godt at det gikk litt trådt på slutten ettersom du gjorde så mange ;)

    Ha ei super uke med garn og pinner!

    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  2. Det var en skikkelig produksjon av fine grytekluter. Bølgeomgangene var en skikkelig fin detalj:)

    SvarSlett
  3. Så fine grytekluter du har hekla! Enkle, fine og dekorativt med den "bøle- og sting" kanten! Takk for link til oppskrift, denne oppskrifta blir jeg prøve.
    Ha en fin kveld -og fortsatt god uke! :-)

    SvarSlett
  4. Så fine! Nydelige farger på dem også. Absolutt en fulltreffer i gavekassa vil jeg tro.
    Jeg strikker russesokker og må bli ferdig med dem før jeg prioriterer andre ting. Sigurd og familien hans reiste i dag så nå blir det nok mer strikking og mer blogging etterhvert.

    Ha en strålende dag i regnværet!

    Klem

    SvarSlett
  5. Flotte grytekluter Berit, de heldige som får de i gave blir helt sikkert storfornøyd.
    Jeg må finne meg ett håndarbeide nå som høsten står for døren, jeg lurer på om jeg skal lære meg å hekle for det er så mye fint av smått og stort å lage.

    Ha en fin kveld, Maritklem.

    SvarSlett
  6. Du hekler så pent at det er en fryd å se på. Nydelige gaver å fa dette.
    Klemz

    SvarSlett
  7. Så fine farger :) Kjempefine grytekluter, kjekke å ha som gaver. Jeg bruker også av garnlageret mitt om dagen, det dukker plutselig opp noe på bloggen ;)

    SvarSlett
  8. Riktig fin ha du heklet grytekluter... jeg ha ligge Paris fra Drops :-) Herlig med gavekassen - nydelige gaver kan man bruke alltid. Ha en fin torsdagettermiddagen og kveld. Vi ha solen igjen... heldige jeg :-)) Klem fra Viola

    SvarSlett
  9. Disse var skjønne! Som jeg har sagt tidligere; Du er en TRYLLEKUNSTNER med garn, heklenål og strikkepinner (forøvrig er alt du lager rålekkert) :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...