torsdag 29. mai 2014

Restegarn

Det er alltid deilig å få brukt opp litt restegarn, jeg har dykket ned i posen med div.
alpakkagarn og dette er noe av det jeg fikk ut av det.
Alt er gammelt nytt. strikket og heklet og vist her på bloggen før ;)
Det ble to smetteskjerf til baby,
HER kan du se de jeg har strikket tidligere.
Et par røde  babysokker, disse er populære og HER er tidligere eksemplarer. Der er også link til oppskrift på de lilla og rosa babyskoa.
Også ble det to nålputer til, de 6 forrige er HER.
Dette blir lagt i salgsboksen og skal være med på sommermarked.
Her skinner solen fra en klar blå himmel i dag og jeg har hatt en fin fridag.

Jobb i morgen så er det helg igjen, deilig :)
Ønsker alle en god helg og håper været holder seg!


5 kommentarer:

  1. Jammen har du fått laga mykje fint av restegarnet. Kjekt å lage litt mindre ting innimellom.

    SvarSlett
  2. Jeg liker dine søte babysokker alle sammen :-) riktig vakker.
    Ha en herlig helg. Klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Hva du får til, så flott jeg er imponert.
    God helg fra Marit.

    SvarSlett
  4. Søte baby- ting du har laget -og jeg synes de er så fine de nåleputene! Alltid godt å få brukt opp litt restegarn :)
    Ha ei fin ny kreativ uke!

    SvarSlett
  5. Ja godt å få brukt opp litt restegarn, det blir alltids mye slike rester liggende. Flinke deg som fikk laget så mye flott av garnet ditt. Ha det fint :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...