onsdag 14. mai 2014

Nålputer

 Mere restegarn brukt opp og det er jo ikke dumt. Selv om det her bare gikk noen smårester.
Her gikk jeg løs på posen med div. alpakka garn og nål nr. 3.
De er fylt med vatt og knappene er fra lageret.
 
 Har sett disse på flere blogger og synes de er så fine og dekorative. Så da de dukket opp i boken Klassisk hekling og hakking av Tove Fevang som kom i posten her om dagen var det bare å sette i gang :) En fin bok forresten, med mange flotte oppskrifter.
 
Ser nesten ut som en liten blomstereng :)
Disse blir det nok heklet flere av, gøy!
 
 
 
 


9 kommentarer:


  1. Kjempefine nålputer! Artige presanger å ha på lur. Har sett dem rundt omkring jeg også, men det har blitt med det. Det er så mye fint å lage......

    God onsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Fine nåleputer! Ja, de nåleputene har jeg sett en del av - og jeg har tenkt at de skal jeg lage...en gang! :-) Fikk samme boka i posten og jeg er enig med deg, mye fint der!
    Fortsatt god uke til deg! :-)

    SvarSlett
  3. Å de er så søte! :) Har hatt lyst til å hekle de flere ganger, men det var den tiden da....
    Nydelige var dine over her, har aldri sett de i annet enn bomull, men så vakkert det ble med alpakka! :)
    Håper du har en flott kveld :)

    SvarSlett
  4. Veldig fine nåleputer, har prøvd meg på desse eg og.

    SvarSlett
  5. Ja, disse nålputene er bare så supre! Både i design, restegarnbruk og pynt :)
    Jeg har laget mange av dem, og ja, det blir nok flere etterhvert her også.
    Kos deg med håndarbeidet - alltid morsomt å se hva du lager!
    Ha en flott 17.mai feiring.

    Klem!

    SvarSlett
  6. Veldig flotte nåleputar :) Eg har hekla slike eg og, men det var ei oppskrift med fm. Fine til smågåver.

    SvarSlett
  7. De var da utrolig søte, nesten sånn at jeg fikk lyst til å sy hehe.
    Det hjelper vel ikke med fin nål pute når en ikke kan tre i en nål engang.

    Ha en fin kveld fra Marit.

    SvarSlett
  8. Veldig fine nålputer. Fekk lyst å prøve meg på ei:)

    SvarSlett
  9. Der var nåleputene med staver ja, veldig søte i denne varianten også!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...