fredag 26. april 2013

Lyslykt blir blomsterpotte

 Nå har våren begynt å sette sitt preg på dagene,
og det er bare så deilig :)
Så da må man jo pynte litt opp ute. Jeg hadde denne lyslykten stående og tenkte at den måtte da bli til en fin blomsterpotte.
 
 Så da strikket jeg like godt et trekk til glassbeholderen
og plantet en stemor oppi.
Hvor praktisk det er og hvordan det blir når blomsten har vokst litt vet jeg ikke, men synes det funker enn så lenge.
 
Jeg brukte noe garn fra lageret, Cotton Viscose fra Drops og pinner nr. 4 1/2.
 


9 kommentarer:

  1. Ser veldig bra ut nå iallefall:-) Ønsker deg en god helg! Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Så smart!Fint ble det også! Får håpe på litt varme så du får sitte ute og nyte blomsten.

    Riktig god helg!

    Klem fra Uvdal

    SvarSlett
  3. Kreativt, og veldig fint! God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Det ble veldig fint og dekorativt!
    Takk for oppmuntrende kommentar hos meg ;-) Fortsatt god helg! :-)

    SvarSlett
  5. Kjempe dekorativt ble det iallefall :)
    Deilig at det går mot varmere tider!

    SvarSlett
  6. Så flott det ble! Fin ide :)

    SvarSlett
  7. Åh, kreative kvinne! Så lekker blomsterpotte!! Og skikkelig vårlig :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...