torsdag 24. mai 2012

Løkpose

 Fikk en gang en hekle bok av min mormor, den heter Hekling som hobby en utrolig bra bok med både div. teknikker og noen mønster.
Den gangen heklet jeg en løkpose som jeg hadde hengende på kjøkkenet. Men i årenes løp og med en del flytting og div. er nå den historie. Nå har jeg heklet meg en ny, synes denne er både praktisk og litt morsom :)

 Den har hull overst i den ene "siden" så det gjør det
enkelt å hente ut en løk.
Den er heklet i Catania fine fra Schachenmayr på pinne nr.3.

Praktisk sak som også pynter litt på kjøkkenet.
Leverer denne inn til Pinnekroken sin utfordring - På kjøkkenet

Ønsker alle en riktig god og solfylt pinse :)





7 kommentarer:

  1. Praktisk og fint!! Jeg får kjeft av min datter fordi jeg har løken i kjøleskapet..:O)
    Nyt pinsa som kommer, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Så praktisk, slett ikkje dumt, lett for at den blir liggande å slenge på kjøkkendisken her i huset.

    SvarSlett
  3. Så artig med gamle oppskrifter som brukes på ny - og denne løkposen er jo riktig en farveglede på kjøkkenet :)

    Lykke til med utfordringen - jeg heier på deg:)

    SvarSlett
  4. Utrolig stilig løkpose. Kanskje det er en ting å prøve seg på en dag?

    Ta turen innom bloggen vår for å bli med på vårt store blogglotteri =)

    SvarSlett
  5. Så stilig :) Husker min oldermor hadde noe sånt hengende på kjøkkenet når eg var liten :)

    SvarSlett
  6. Så morsom! Velkommen med i utfordringen vår og lykke til :-))

    Hilsen Signe
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  7. så utrolig flott :) har også lyst å hekle sånn en :) det er så gøy å titte i bloggen din..du lager så mye fint..skikkelig flink er du :)

    siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...