onsdag 28. desember 2011

Veske

 Da var enderlig vesken ferdig, denne har ligget i kurven en stund. Men med et lite skippertak kom jeg i mål. Den er heklet i Hubro fra Dalegarn, lokket er kledd med et strikket trekk og det har jeg strikket i Pillpi Alpakka fra Rauma.

 Knapp og blomster er kjøpt på Panduro. Kunne ha laget noen blomster, men hadde disse liggende :)

 Er kjempefornøyd, det er god plass i vesken og jeg har tatt høyde for at skulder reima strekker seg når man har tung "last" med.

Oppskriften er min egen.

2 kommentarer:

  1. Så fin veske, så flink du er som klarer å lage oppskrift sjølv, trur ikkje eg hadde tort.

    SvarSlett
  2. Kjempefin veske! Artig med det man har kreert selv!
    Kos deg videre i romjula, klem fra meg;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...